2013 m. gruodžio 22 d., sekmadienis

„Lego“ marketingas

Daugelis mūsų vaikystėje mėgome konstruoti, vyresni žaidė senais rusiškai konstruktoriais, jaunesni konstravo jau iš „Lego“ kaladėlių. Tačiau turbūt nė vienas neįsivaizdavome, kad iš „Lego“ kaladėlių galima sukonstruoti realų, važiuojantį automobilį.
„SuperAwesomeMicroProject“ sukūrė kažką neįtikėtino. Komanda iš atskirų pusės milijono „Lego“ kaladėlių sudėjo automobilį, kuris iš tiesų gali važiuoti gatve. „Lego“ automobilio ratus suka keturi varikliai, kurie primena senų lėktuvų variklius. Pats variklis, kaip ir visas automobilis, pagamintas tik iš „Lego“ kaladėlių, o jame dirba net 256 stūmokliai, kurie veikia suspausto oro pagalba. Transporto priemonė gali važiuoti apie 20-30 km/val. greičiu.



Tikrai neįtikėtinas marketinginis „Lego“ žingsnis – vienu šūviu kelis zuikius. Pirmiausia labai originaliai atkreipė į save potencialių klientų dėmesį. Antra, pademonstravo visuomenei savo produkto galimybes ir potencialą. Ir galiausiai visas veiksmas ir šurmulys prieš pat Kalėdas – kuomet vyksta didžiausi pardavimai metuose. Beje, reikia pažymėti, kad produkto galimybių demonstravimas „in action“ ir potencialių klientų dėmesio medžioklė yra „Lego“ marketingistų arkliukas.


Pavyzdžiui spalio pabaigoje viename Maskvos prekybos centre, šalia firminės „Lego“ parduotuvės, atsirado realaus dydžio „Lego“ tigras sudėliotas iš kaladėlių. Dabar aš tikrai žinau, kad iš „Lego“ galima sukonstruoti absoliučiai viską!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą