2013 m. spalio 29 d., antradienis

„Zippo“ gelbsti Olimpiadą

Turbūt žinote, kad šiuo metu Rusijoje vyksta Olimpinės ugnies estafetė. Beje, ši estafetė bus brangiausia per visą Olimpinių žaidinių istoriją: spalio 7-ąją į Rusiją iš Graikijos atskraidinta olimpinė ugnis po Rusiją keliaus 123 dienas, aplankys 2900 miestų ir ją galės pamatyti daugiau kaip 130 milijonų šios valstybės piliečių. Nežinau kokia bus Sočio Olimpiada, bet Sočio Olimpinės ugnies estafetė jau spėjo liūdnai pagarsėti. Vien per pirmas kelias dienas Olimpinis deglas buvo užgesęs kelis kartus, o sykį Olimpinės ugnies deglas buvo net sprogęs dėl deglo dujų sistemos nesklandumų.
Manęs nenustebino tai, kad Olimpinė ugnis buvo kelis kartus užgesusi. Tokios situacijos gan dažnos: Olimpinė ugnis gęsta vos ne per kiekvienas Olimpines žaidynes, todėl kartu su pagrindiniu deglu keliauja ir atsarginis fakeliukas, su ugnimi iš tos pačios Graikijos. Ir jei netyčia užgęsta pagrindinis fakelas, tai jis užkuriamas iš atsarginio. Nustebino tai, kaip tokia situacija pasinaudojo „Zippo“ marketologai. Jie savo socialiniuose tinkluose išplatino šią nuotrauką:


Puikus realaus laiko marketingo pavyzdys: „Zippo“ čia ir dabar gelbsti Olimpiadą. Savaime suprantama, kad ši foto labai greitai dingo iš eterio - gal Rusijos valdžios prašymu, o gal „Zippo“ susiprato, kad perlenkė lazdą, nes iš Olimpiados „fail‘ų“ daryti marketingą kažkaip nefasonas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą