Daugeliui Jūsų turbūt teko girdėti posakį: "pasitikėjimas - pardavimų
tramplinas". Pasitikėjimas reiškia, kad klientas pirkdamas Jūsų produkciją
nemato rizikos savo sveikatai ir gerbūviui ir kad Jūsų partneris, dirbdamas su
jumis nejaučia baimės ir grėsmės savo verslui. Apskritai, be pasitikėjimo
pardavimas beveik niekada neįvyksta.
Turizme pasitikėjimas yra kertinis pardavimų akmuo, nes šiandien
(išankstinių pirkimų/pardavimų laikais) mes mokame pinigus, o į kelionę
vykstame už gero pusmečio. Maža to, turizme pinigai mokami ne už pačią kelionę,
o už gero poilsio ar įspūdingos pažintinės programos lūkesčius, nes turistas
pirkdamas kelionę, pirkimo metu negali objektyviai įvertinti pirkinio kokybės.
Prarasti pasitikėjimą labai lengva ir labai
sunku jį užsitarnauti. Juolab, kad žmogaus prigimčiai yra būdingos
abejonės ir baimės. Yra daug būdų, kaip įteigti pasitikėjimą savo klientams.
Tačiau, mano nuomone, efektyviausi būdai – TVARKA ir GERAS VARDAS. Tvarka
visomis prasmėmis. Kai klientai matys tvarką Jūsų parduotuvėje
ar biure, kai jie matys tvarkingus darbuotojus, kai pateiksite klientams ar
partneriams tvarkingą ir suprantamą pasiūlymą, kai tesėsite pažadus - jie jumis
labiau pasitikės. Niekas nepasitiki netvarka, pažadukais ir melagiais. Tvarka
ir ištesėti pažadai sukuria Jums nepriekaištingą reputaciją, didina
pasitikėjimą klientų akyse ir mažina marketingo sąnaudas.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą