2013 m. liepos 3 d., trečiadienis

Šalies įvaizdžio strategai pralaimėjo matrioškoms

Kai vakar perskaičiau, kad Piliovkės prekiautojai tikisi per Lietuvos pirmininkavimą ES parduoti daugiau matrioškų,  iš pradžių nežinojau ar verkti, ar juoktis.   Po to  supratau, kad tai prekybininkų smūgis "Drąsios šalies" strategams žemiau juostos... ES pirmininkavimas yra puiki proga pademonstruoti kitoms ES šalims savo kultūrą, atskleisti savo identitetą ir pasinaudojus proga, pareklamuoti savo šalį, kaip originalią ir dar neatrastą turistinę kryptį. Lietuva ES pirmininkavimui išleis virš 214 mln. litų, o Pilies gatvės verslininkai prekiaus matrioškomis. Stipru, drąsu ir originalu! Rusai prekiauja matrioškomis, nes tai jų tautinis suvenyras, nors ir nesenas, be to japoniškos kilmės - atsiradęs po rusų-japonų karo, bet va lietuviai, prekiaujantys tokiais dalykais, tikrai neturi tautinės savimonės. Nepykite, bet geriausi pasaulio marketingo strategai nervingai rūkytų kampe, jei matytų tokius Lietuvos verslininkų viražus. Paskui tie patys verslininkai naiviai stebisi, kad užsieniečiams Lietuva tai Sibiras, kurio sostinė - Ryga. Brangūs ir drąsūs Vilniaus miesto prekiautojai, gal prekiaukite klumpėm, vyžom, ruginiu samagonu, rūkytais lašiniais ir juoda duona, bei megztom beretėm ir kauptukais, runkelių plantacijoms ravėti. Galų gale, nors kiaulę Pilies gatvėje skerskite - tai vis originaliau ir įdomiau, nei matrioškos. Taip nors Lietuvos įvaizdžiui nekenksite ir turistų daugiau priviliosite.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą